پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از ساتن شاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای پیگیری خرید از طریق سایت، عضویت خود را تکمیل کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
تمامی مراحل به شکاره شما پیامک خواهد شد.
همچنین از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
یا با وارد شدن به حساب کاربری و مشاهده سفارشات میتوانید وضعیت سفارش خود را برسی کنید.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
میتوانم سفارشم را در دایرکت تلگرام یا اینستاگرام ثبت کنم؟
بله، میتوانید با ارسال پیام سفارش خود را ثبت کنید ما پروفایل شمارو در سایت میسازیم و سفارش شما در سایت هم قابل مشاهده میباشد.